Splinter Cell 6 به ریشه ها باز می گردد
 
بازی های رایانه ای AA77

Jade Raymond مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که به زودی عنوان بعدی از سری بازی های Splinter Cell که طبق شایعات Retribution نام خواهد داشت را رونمایی خواهد کرد. ایشان طی گفتگویی با وب سایت خبری CVG اذعان داشت که در این شماره همچنان همانند عنوان قبلی، تمرکز بر روی قسمت اکشن است، ولی این بار یکی از ریشه های فراموش شده سری به این عنوان باز خواهد گشت.
Jade Raymond اعلام کرد:

“مطمئنا بازی آن ضرب آهنگ اکشن را باز هم خواهد داشت، اما این بار ما به دنبال چیزی جالب تر و هیجان انگیز تر هستیم. چیزی که در واقع یکی از ریشه های تاریخی بازی است که قبل از این زیاد در جریان بازی ظاهر نشده بود. وقعاً نمی توانم چیز بیشتری بگویم!”

خانم Raymond همچنین دوباره تاکید کرد که تمرکز آن ها در حال حاضر ۱۰۰% بر روی Splinter Cell بعدی است، ولی نیم نگاهی به خلق IP جدید نیز دارند:

“ما هم اکنون بر روی IP بزرگ جدیدی درون استودیو کار نمی کنیم. این یکی از اهداف ماست و ما مطمئناً در حال انجام کار هایی در این رابطه هستیم، اما نه در حال حاضر. ما اکنون به طور تمام و کمال بر روی Splinter Cell بعدی متمرکز هستیم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.